Wednesday, November 16, 2011

Pilihlah.. apa saja yang kita suka..







Ngaumannya memang gah...seolah olah kita yang bawak..huh...jenis super bike ni...sape sapa yang tak minat pun rasa macam nak bawak dan nak tunggang...personaliti orgnya pun kita dah tahu mcm mana...jenis sportie...sukakan aktiviti mencabar dan menggilai sukan bermotor. Lengkap dengan sut...jaket kulit sarung tangan, seluar, kasut ngan helmet...cair perempuan yang tengok..tapi perempuan pun ada juga yang bawak motor berkuasa tinggi ni...gua mmg respect pada wanita- wanita ini...anda sememangnya hebat!!..itulah...kalau masa boleh diundur...kot sekarang...aku yang dok bawak bike Z3 ni.. haha berangan btol!.

Tapi kekurangannya adalah....!!!!....

1. Bila hujan kena berenti...

2. Bila excident teruk jugak..sebab hanya diri dan motor..x de pelindung

3. Susah jugak kalau nak angkut anak dengan bini...huh..

4. Kalau tetibe enjin terjammed parahhh...

5. Tengok semua segak...tapi bile dah turun..bukak jaket...huh...bau badan menyeringaii... hapak..maklumlah...tengah panas pakai jaket..memanglah berkuap!!pheh3x...(lainlah kalau mcm shahid kapoor...belakon x yah pakai jaket ngan helmet)..-(lainlah kalau pakai virago...atau harley..rasa x perlu jaket sangat kot..selamba t- shirt je- bijoks).....

6. Kadangkala mendorong pada pergaulan bebas dan maksiat...huhu...maklumla...pemandu hebat membonceng aweks- aweks masing- masing..

7. Masa bawak laju tak terasa..kalau jalan jem nahas...berat tu..jangan tersalah sadung kaki pulak...jawabnye terbalikla motor tu..kuang3x...macam cerita 'needing u'..haha.

8. Akan timbul perasaan ujub dalam diri...rasa hebat, sempurna..hensem. benda ni memang x dapat lari kerana kita manusia yang bukan masum.

Apa yang penting...pakailah apapun...asalkan hati kita suka..tak buat perkara salah..yang melampaui batasan agama tanpa wujud perasaan takabbur, berlagak...meninggi diri dan perasan!...

*note: Pakai kete kodok ngan mini pun ok ape...antik...seni...suke..k, chows..(time meragam yang tensen tu...manja!!!)

No comments: