Wednesday, February 23, 2011

786, Alhamdulillah Syukur..

Allah...

Syukur padaMu aku masih bernafas untuk penuhi sisa hidup berpeluang menjadi hambamu yang soleh. Allah...kuserah segala padaMu...segala yang diaatur amat elok..sedang elok...dan amat menarik..

segala kifarah yang diberikan merupakan ujian untuk aku mengerti segala perbuatan dari perjalananku mengharung hidup di duniaMu
ia bukan untuk ditangisi dan sesali..namun untukku lebih berfikir dan menggunakan segala tenagaku memperbanyakkan amalan sebagai kewajipanku sebagai hambaMu disunia menuju alam kekal...

supaya aku terus tidak mengenang dan menangisi kifarah yang menimpaku...ada alasanmu dan aku pasrah dalam senyuman yang sangat ikhlas padaMu
sekarang adalah waktu untuk aku terus berusaha perbaikinya...segala hanya untukMu...lillahita'ala.

No comments: