Wednesday, July 4, 2007

Suasana Sambutan Perasmian Pejabat PAS

Sambutan kemeriahan yang penuh dengan kesederhanaan dan semangat muhibbah dari pucuk pimpinan Parti Islam Se- Malaysia (PAS) semasa perasmian bangunan PAS di Jalan Raja Laut oleh Mursyidul Am PAS, Dato Nik Abd Aziz Nik Mat, Presiden PAS, Tan Sri Abd Hadi Awang, Penasihat Keadila Rakyat, Dato; Seri Anwar Ibrahim, Timbalan Presiden PAS, Nasharuddin Mat Isa dan Naib Presiden PAS, Dato’ Husam Musa yang sangat dialukan oleh beberapa wakil NGO dan kedutaan asing.

Sekali lagi PAS dilihat memperolehi kejayaan apabila telah berjaya memiliki sebuah bangunan tujuh tingkat yang canggih di tengah kesibukan masyarakat yan berada dikota agar dapat mendekati PAS dengan lebih mendalam tanpa menyimpan pemikiran asing tentang kewujudan PAS selama ini.

Sorotan Multimedia tentang sejarah penubuhan PAS sebelum ini turut disaksikan dengan senyuman sambil menantikan perasmian membuka tirai bagi pague perasmian oleh Mursyidul Am PAS itu.

Bangunan tujuh tingkat itu juga dilawati disetiap dekorasi canggih sebagai lokasi terbesar pusat kegiatan dan operasi PAS yang akan di selenggarakan disini.

Sempena perasmian itu juga, Kelantan Research Institute Strategic Studies (KRISS) dengan kerjasama Industri Kecil dan Sederhana (IKS) mengadakan pameran makanan produk halal disamping memperkenalkan makanan tempatan yang berkualiti tinggi yang asli disamping pembungkusan yang sangat menarik.

No comments: